Imię: Yennefer. Można się do niej zwracać Yenn, Nef, Fer, aczkolwiek woli, gdy zwraca się do niej pełnym imieniem. Proszę przy okazji o zmianę nicku.
Wiek: Ni stara, ni młoda. Można by powiedzieć, że jest w kwiecie wieku. Zabawy i psoty są już za nią, ale wieczne zmęczenie i zrzędzenie jest jeszcze przed nią. Ma bowiem 7 lat.
Urodziny: Dzień 4, część I.
Płeć: Jakże wiele osób ma z nią problemy. Zaprawdę trudno jest zorientować się kto jest waderą, a kto basiorem. Jednakże wiedz, iż Yennefer jest waderą, która kiedyś stanie się sensem życia jakiegoś basiora.
Charakter wilka: Yennefer jest waderą poważną, spokojną, harmonijną, zamkniętą w sobie, nieco ponurą i milczącą. Śmiała, odważna, szczera, zawsze służy pomocą i stara się udzielać dobrych rad w potrzebie. Jest dosyć skryta. Nie ujawnia swej przeszłości, czasami nie lubi dzielić się nawet swym imieniem. Niezwykła inteligencja ujawnia się na każdym kroku, tak samo jak spryt i pomysłowość, bowiem jest przebiegła jak stary lis oraz niebezpieczna jak żmija. Swe atuty skrywa pod maską obojętności, a otwiera się dopiero wtedy, gdy się z kimś naprawdę zaprzyjaźni. Spory woli rozwiązywać mądrymi słowami przepełnionymi argumentacją, niż siłą. Czasami jest nieco nerwowa i drażliwa, szybko traci cierpliwość. Mściwa, pamiętliwa, nigdy nie zapomina kłótni, walk czy innych nieporozumień. Nigdy nie umknie z pola walki, nawet jeśli z góry skazana jest na porażkę. Za bliskich gotowa jest oddać życie, nigdy jednak ta wizja jej nie zagrażała, gdyż nie miała prawdziwych, bliskich przyjaciół. Nikt nie wie, że staję się wesolutka i zabawna jak trzpiotka, gdy spotka basiora, który jej się podoba, nawet ona sama. Nigdy nie poznała prawdziwej miłości, uważa ją za bzdurę i stratę czasu. Niektórzy powiadają, iż jej serce jest wiecznie zamknięte, czarne i bezuczuciowe, niestety właśnie w takim świecie urodziła i wychowała się Yennefer, jaka więc ma być?
Ranga: Wybieram papranie się w krwi, ziołach, lekach i miksturach - ma postać uparła się by być medykiem. Jednakże mam pewną zagadkę, a mianowicie: "Moce 3-4 i 250 um. {70}" Czyli mogę mieć do 4 mocy już od początku, czy poprzez powolne awansowanie?
Moce (max. 2 ): Z racji, że nie bardzo zrozumiałam wszystko u medyków (patrz wyżej) nie wiem jaką ilość mocy mogę mieć, na razie więc niech będą 2. Taką samą zagadkę mam z UM.
1. Władanie żywiołami
2. Moc uzdrawiania (o ile mogę, gdyż w mocach dozwolonych jest to umiejętność wyjątkowa, ale jednocześnie musi mieć ją każdy medyk).
Zainteresowania wilka: Poznawanie różnego typu roślin. Lubi wędrować i poznawać florę tutejszej krainy, poza tym ratowanie życia i pomaganie w potrzebie.
WD: 100
Inne/dodatkowe: Mimo, iż jest wilkiem posiada niezwykle ostre pazury. Czasami na grzbiecie zawieszoną ma charakterystyczną torbę, dzięki czemu może zbierać do woli najprzeróżniejsze roślinki i zioła, których używa do tworzenia leków.
Gdzie: Skoro uparła się na medyka musi kogoś leczyć. Między samotnym życiem, a watahą wybrała to drugie. O ile Pierwotni wytrzymają jej częste humorki i dąsy.
Siła: 20
Zręczność: 10
Szybkość: 20
Czujność: 10
Odwaga: 20
Moce: 20