Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: Wodopój  (Przeczytany 42939 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Sierra

  • Gość
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #450 dnia: Luty 02, 2014, 12:10:12 »

(Wyniesiona)
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Rena Ryuugu

  • Weteran Wojowniczka - Czajka
  • WP
  • Mistrz
  • ****************
  • Wiadomości: 621
  • (͡° ͜ʖ ͡°)
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #451 dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:00:22 »

Weszła. Odetchnęła ze  spokojem kiedy przyjrzała się dokładniej temu miejscu. Podeszła do wodopoju uważnie omijając bardziej błotniste miejsca, po czym napiła się wody. Zamoczyła delikatnie łapę w wodzie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Imię: Rena Ryuugu
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Partner: brak
Potomstwo : brak


Moce:
1. Spirit of Chaos
2. Seppuku
3. Onigafuchi.
4. Alien
5. Teleportacja
6. Żywioły ( woda, ogień, ziemia, powietrze, metal, pioruny i takie tam pierdoły )

 


UM:
Siła: 1200
Zręczność: 930
Szybkość: 920
Czujność: 920
Odwaga: 920
Moce: 940



Rzeczy: 9 kłów smoka
Medalion watahy Mroku
Towarzysz: Haniela
HP.: 100
WD: 200

Wytłumaczenie mocy w KP

 
 
 

Rena Ryuugu

  • Weteran Wojowniczka - Czajka
  • WP
  • Mistrz
  • ****************
  • Wiadomości: 621
  • (͡° ͜ʖ ͡°)
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #452 dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:04:36 »

- Zimna ... - warknęła. Jej uwagę zwrócił nagły szelest. Rozejrzała się się nerwowo. Uspokoiła się kiedy okazało się że był tylko zając. Położyła się na trawie pod drzewem i zasnęła. 
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Imię: Rena Ryuugu
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Partner: brak
Potomstwo : brak


Moce:
1. Spirit of Chaos
2. Seppuku
3. Onigafuchi.
4. Alien
5. Teleportacja
6. Żywioły ( woda, ogień, ziemia, powietrze, metal, pioruny i takie tam pierdoły )

 


UM:
Siła: 1200
Zręczność: 930
Szybkość: 920
Czujność: 920
Odwaga: 920
Moce: 940



Rzeczy: 9 kłów smoka
Medalion watahy Mroku
Towarzysz: Haniela
HP.: 100
WD: 200

Wytłumaczenie mocy w KP

 
 
 

Rena Ryuugu

  • Weteran Wojowniczka - Czajka
  • WP
  • Mistrz
  • ****************
  • Wiadomości: 621
  • (͡° ͜ʖ ͡°)
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #453 dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:08:08 »

Kiedy się obudziła, potwornie bolał ją łeb. Nie ma to jak zasnąć na słońcu. Wstała, i przeciągnęła się zła.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Imię: Rena Ryuugu
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Partner: brak
Potomstwo : brak


Moce:
1. Spirit of Chaos
2. Seppuku
3. Onigafuchi.
4. Alien
5. Teleportacja
6. Żywioły ( woda, ogień, ziemia, powietrze, metal, pioruny i takie tam pierdoły )

 


UM:
Siła: 1200
Zręczność: 930
Szybkość: 920
Czujność: 920
Odwaga: 920
Moce: 940



Rzeczy: 9 kłów smoka
Medalion watahy Mroku
Towarzysz: Haniela
HP.: 100
WD: 200

Wytłumaczenie mocy w KP

 
 
 

Rena Ryuugu

  • Weteran Wojowniczka - Czajka
  • WP
  • Mistrz
  • ****************
  • Wiadomości: 621
  • (͡° ͜ʖ ͡°)
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #454 dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:08:36 »

Rzuciła ostatnie spojrzenie na wodopój. Wyszła.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Imię: Rena Ryuugu
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Partner: brak
Potomstwo : brak


Moce:
1. Spirit of Chaos
2. Seppuku
3. Onigafuchi.
4. Alien
5. Teleportacja
6. Żywioły ( woda, ogień, ziemia, powietrze, metal, pioruny i takie tam pierdoły )

 


UM:
Siła: 1200
Zręczność: 930
Szybkość: 920
Czujność: 920
Odwaga: 920
Moce: 940



Rzeczy: 9 kłów smoka
Medalion watahy Mroku
Towarzysz: Haniela
HP.: 100
WD: 200

Wytłumaczenie mocy w KP

 
 
 

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #455 dnia: Kwiecień 07, 2014, 15:42:58 »

Wgramolił się niespokojnie i rozejrzał po okolicy. Długo ostatnio wędrował. Teraz powrócił na tereny Mirabilis. Zasiadł przy wodopoju.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #456 dnia: Kwiecień 09, 2014, 21:36:28 »

wilczyca przydreptała tu najwyraźniej zirytowana usiadła przy brzegu  co chwilę dźgała wodę tak by ta zataczała szerokie kręgi.
wyglądało to dość komicznie. lecz rachil nie była w stanie pokonać narastającą wściekłość, więc dźgała wodę dalej , szybciej i bardziej efektywnie. kiedy stwierdziła że nic to nie da usiadła koło jakiegoś drzewa i zasnęła
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #457 dnia: Kwiecień 13, 2014, 12:17:28 »

po jakimś czasie stwierdziła że przysnęła ,,obudziła się.
myślała że sen złagodzi trochę narastający w niej gniew
troszkę się pomyliła. wściekła gwałtownie wstała i ruszyła gdzieś przed siebie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #458 dnia: Kwiecień 13, 2014, 16:42:40 »

Weszła powoli i niespokojnie. Rozejrzała się uważnie. Zawiał lekki wiaterek. Poczuła że najwyraźniej jest ponownie sama.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #459 dnia: Kwiecień 15, 2014, 18:42:19 »

Usłyszał szelesty. Nie był już tutaj sam. Rozejrzał się dookoła w poszukiwaniu ofiar losu.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #460 dnia: Kwiecień 15, 2014, 20:15:34 »

Po dłuższej chwili ujrzała ciemnego basiora. Imiona kołatały i plątały się w jej głowie.
"Brulant..."-przypomniała sobie w duchu. Lekko i niepewnie się uśmiechnęła.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #461 dnia: Kwiecień 16, 2014, 15:36:27 »

Zauważył kątem oka delikatny uśmiech wadery. Uniósł wargę ukazując kieł. Nie potrafił się uśmiechać, machnął wzrokiem dookoła.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #462 dnia: Kwiecień 16, 2014, 17:49:02 »

Uznała to za przysłowiowe "tak, fajnie że jesteś ale nie podchodź" (xDDD). Chciała podejść bliżej ale kieł Brulanta wydawał jej się bardzo jasnym sygnałem...
 Usiadła cichutko. Zaczęła zastanawiać się czy spotka dziś kogoś jeszcze...
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #463 dnia: Kwiecień 17, 2014, 14:03:27 »

Ułożył się wygodnie. Łapy powędrowały do wody, jakby miały zamiar się ochłodzić. Leżał tak z kończynami w wodzie i rozglądał się po lesie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #464 dnia: Kwiecień 17, 2014, 21:32:46 »

Podniosła się gwałtownie. Niepewnie weszła do wody.
 Chlapnęła parę razy językiem, merdając przy tym płynnie ogonem. Zrobiło jej się ciepło i przyjemnie w sercu i na ciele.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50
 

Polityka cookies