Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: Wodopój  (Przeczytany 42963 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Karoiiina

  • Weteran, Przywódca Wojowników
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 12020
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #480 dnia: Kwiecień 25, 2014, 19:49:51 »



Przecież, przecież... Nie jest już takim zwykłym wilkiem. Będąc Bethą, bramy mu się otworzyły.
Stojąc na czubku drzewa, rozwinął skrzydła i porządnie machnął, przemierzając w stronę ptaka z wielką prędkością. Złapał go kłami i wylądował z nim na ziemi. Zaczął go rozszarpywać na kawałki, wysysając krew. Zostawił tylko suche ciało poszkodowanego zwierzęcia.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 4 lata | 15 dzień | I część (nieśmiertelna)
Moce:
1. Świecenie (nie kopiować!)
2. Ożywianie rzeczy wyobrażonych (nie kopiować!)
3. Elektrokineza mentalna (nie kopiować!)
4. Boosted Gear (nie kopiować!)
5. Rozdzielczość i jego przeciwieństwo (nie kopiować!)
6. Łapa niedźwiedzia (nie kopiować!)
7. Burzliwość (nie kopiować!)
8. Władanie snem (nie kopiować!)
9. Odtrutka (nie kopiować!)
10. Zmiennokształtność
11. Władanie dźwiękiem (nie kopiować!)
12. Pani Ostrzy (nie kopiować!)
__________
Partner: Ian C:
Potomstwo: coś tam może było..
Przyjaciele: Demek C:
Wrogowie: trochu tego jest C:
__________
Siła: 900
Zręczność: 900
Czujność: 900
Odwaga: 900
Moce: 900
Szybkość: 900
__________
Towarzysze:
Kotołak - Goudron;
Cerber - Adiago;
Bazyliszek - Syriusz.
__________
Rzeczy: Coś tam może jest..
WD: 2650

Umarli nigdy nie powrócą

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #481 dnia: Kwiecień 26, 2014, 17:11:19 »

Z małym przerażeniem śledziła każdy ruch Brulanta. O nieee....nie wyjdzie teraz z cienia! Chociaż...co mogła stracić? Kątem oka zauważyła Hatsune.
 Wyszła ostrożnie i powoli z cienia. Podeszła na bezpieczną odległość, do "wysuszonego" ptaka.
-Biedny ptaszek...-stwierdziła cicho, węsząc.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Karoiiina

  • Weteran, Przywódca Wojowników
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 12020
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #482 dnia: Kwiecień 26, 2014, 17:51:03 »

Nie poruszyła się. Podeszła pod jakieś drzewo i położyła się pod nim.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 4 lata | 15 dzień | I część (nieśmiertelna)
Moce:
1. Świecenie (nie kopiować!)
2. Ożywianie rzeczy wyobrażonych (nie kopiować!)
3. Elektrokineza mentalna (nie kopiować!)
4. Boosted Gear (nie kopiować!)
5. Rozdzielczość i jego przeciwieństwo (nie kopiować!)
6. Łapa niedźwiedzia (nie kopiować!)
7. Burzliwość (nie kopiować!)
8. Władanie snem (nie kopiować!)
9. Odtrutka (nie kopiować!)
10. Zmiennokształtność
11. Władanie dźwiękiem (nie kopiować!)
12. Pani Ostrzy (nie kopiować!)
__________
Partner: Ian C:
Potomstwo: coś tam może było..
Przyjaciele: Demek C:
Wrogowie: trochu tego jest C:
__________
Siła: 900
Zręczność: 900
Czujność: 900
Odwaga: 900
Moce: 900
Szybkość: 900
__________
Towarzysze:
Kotołak - Goudron;
Cerber - Adiago;
Bazyliszek - Syriusz.
__________
Rzeczy: Coś tam może jest..
WD: 2650

Umarli nigdy nie powrócą

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #483 dnia: Kwiecień 26, 2014, 23:28:11 »

Oblizał się z krwi. Jego źrenice były bardzo cienkie, aczkolwiek były widoczne. Spojrzał przeszywającym wzrokiem na Nanę. Kły zrobiły się troszkę mniejsze. Głód krwi go jeszcze trzymał. Uniósł łeb i zaczal się rozglądać za dalszym pozywieniem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #484 dnia: Kwiecień 27, 2014, 01:55:39 »

Przyglądająca się temu przedstawieniu, Rachil lekko zszokowana zmieniła się z sokoła w wilka(tak dla bezpieczeństwa).
Zeskoczyła z gałęzi na ziemię i najwyraźniej poruszona podeszła do basiora i fuknęła mu prosto w pysk.
-Nie obchodzi nas kim jesteś! Możesz odbierać sobie czyjeś życie ot tak sobie?! Jeżeli jesteś władcą życia proszę bardzo! Ale powinieneś wiedzieć, że żaden powietrzny łowca nie powinien umierać na ziemi.-warknęła.
-Zabiłeś bestialsko swojego brata! Bo tak jak ty jest łowcą! Żyj z tym.-dodała, po czym machając lekko ogonem niczym rozdrażniony kot podeszła do drzewa gdzie usiadła. Zaczęła się kiwać śpiewając przy tym jakąś dziwną piosenkę.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2014, 12:37:11 wysłana przez ℓαנиα »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Karoiiina

  • Weteran, Przywódca Wojowników
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 12020
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #485 dnia: Kwiecień 27, 2014, 10:35:19 »

'Spojrzała' na waderę, która warczała na basiora. Zdumiewające.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 4 lata | 15 dzień | I część (nieśmiertelna)
Moce:
1. Świecenie (nie kopiować!)
2. Ożywianie rzeczy wyobrażonych (nie kopiować!)
3. Elektrokineza mentalna (nie kopiować!)
4. Boosted Gear (nie kopiować!)
5. Rozdzielczość i jego przeciwieństwo (nie kopiować!)
6. Łapa niedźwiedzia (nie kopiować!)
7. Burzliwość (nie kopiować!)
8. Władanie snem (nie kopiować!)
9. Odtrutka (nie kopiować!)
10. Zmiennokształtność
11. Władanie dźwiękiem (nie kopiować!)
12. Pani Ostrzy (nie kopiować!)
__________
Partner: Ian C:
Potomstwo: coś tam może było..
Przyjaciele: Demek C:
Wrogowie: trochu tego jest C:
__________
Siła: 900
Zręczność: 900
Czujność: 900
Odwaga: 900
Moce: 900
Szybkość: 900
__________
Towarzysze:
Kotołak - Goudron;
Cerber - Adiago;
Bazyliszek - Syriusz.
__________
Rzeczy: Coś tam może jest..
WD: 2650

Umarli nigdy nie powrócą

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #486 dnia: Kwiecień 27, 2014, 14:12:40 »

Futro zjeżyło się jej na karku. Podniosła wysoko ogon. Była zdenerwowana i sama nie wiedząc czemu pomrukiwała. Stanęła koło wody. Oczy błysnęły jej zimnym blaskiem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #487 dnia: Kwiecień 27, 2014, 14:31:25 »

Rachil nie słyszała wilków ani nie widziała ich reakcji.
Popadła w pewien rodzaj transu, nie znając powagi zaistniałej sytuacji. Rachil odpowiedziała wilkom jedynie szybszym kiwaniem się i szybciej śpiewaną piosenką.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2014, 17:07:25 wysłana przez Rachil »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #488 dnia: Kwiecień 27, 2014, 14:35:24 »

Odwrócił się od wadery, dając jej widoczny znak "Mam cię w dupie". Obejrzał się szukając kolejnej zdobyczy. Jakby chciał to mógłby nawet zabić innego wilka, jednakże wolał tego nie robić. Betha powinien dawać przykład. Przecież wilki to mięsożercy. Nie będzie przecież wpieprzał trawy jak jakiś jeleń, który ucieka przed hukiem łamanej gałązki.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Karoiiina

  • Weteran, Przywódca Wojowników
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 12020
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #489 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:04:02 »

Westchnęła tylko cicho. Szła między drzewami. Uśmiechała się pod nosem, omijając drewno.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 4 lata | 15 dzień | I część (nieśmiertelna)
Moce:
1. Świecenie (nie kopiować!)
2. Ożywianie rzeczy wyobrażonych (nie kopiować!)
3. Elektrokineza mentalna (nie kopiować!)
4. Boosted Gear (nie kopiować!)
5. Rozdzielczość i jego przeciwieństwo (nie kopiować!)
6. Łapa niedźwiedzia (nie kopiować!)
7. Burzliwość (nie kopiować!)
8. Władanie snem (nie kopiować!)
9. Odtrutka (nie kopiować!)
10. Zmiennokształtność
11. Władanie dźwiękiem (nie kopiować!)
12. Pani Ostrzy (nie kopiować!)
__________
Partner: Ian C:
Potomstwo: coś tam może było..
Przyjaciele: Demek C:
Wrogowie: trochu tego jest C:
__________
Siła: 900
Zręczność: 900
Czujność: 900
Odwaga: 900
Moce: 900
Szybkość: 900
__________
Towarzysze:
Kotołak - Goudron;
Cerber - Adiago;
Bazyliszek - Syriusz.
__________
Rzeczy: Coś tam może jest..
WD: 2650

Umarli nigdy nie powrócą

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #490 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:13:46 »

Po kilku minutach Rachil przestała śpiewać i się kiwać, ziewnęła i machnęła ogonem.
-Idziemy się przejść, Oznajmiła. Lecz po chwili zatrzymała się...
-Aha zapomniałybyśmy. Wyjęła z sakwy zawieszonej na plecach mały jarzący się kamyk i rzuciła basiorowi pod łapy.
-Masz, miej to w dupie jak tam chcesz, ale to orzeł. Tak ten którego zabiłeś.
 Niech od teraz krąży ci nad głową i nie daje ci żyć.. Zachichotała, po czym  spojrzała na niebo gdzie latała błękitno szara iryzująca postać orła..
- A tak na serio? Niech cię strzeże. Drzewa powiedziały mi że jesteś,, hmm jak to określić dość samotny. Spojrzała jeszcze raz na niebo i  nucąc sobie tą samą piosenkę  odeszła.
 
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #491 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:29:08 »

Otrząsnęła się.
"Nana! Co w ciebie wstąpiło?!"- możliwe że obecność wadery na nią tak działa. Zaczerpnęła jeszcze łyk wody. Kilkoma skokami znalazła się w cieniu, prawie zderzając się z Brulantem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #492 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:30:46 »

Wyrzucił kamyk do wody.
- Nie potrzebuję towarzyszy. - powiedział i ruszył w poszukiwaniu jedzenia.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #493 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:51:19 »

Odwróciła się w cieniu.
 Postawa Brulanta jej imponowała. Ale jednak...Czuła że coś jest z nim nie tak. Jakby szukał lekarstwa w miejscu, wiedząc że go nie znajdzie.
Spojrzała jeszcze raz na wodę. Leżał tam kamyk wrzucony, przez niego do wody. Był taki ładny.

_______________________
Dobrze jest! Zaczynam filozofować xDD
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #494 dnia: Kwiecień 27, 2014, 15:55:30 »

Klątwa czasem dawała mu złe znaki, a w dodatku ta żądza krwi.. Obrócił oczyma i zaczął węszyć. Po chwili usłyszał szelest w krzakach, będących niedaleko. Zaczął cicho, aczkolwiek szybko zmierzać ku zwierzęciu. Przygotował się i skoczył. Kręgosłup zająca był pomiędzy jego kłami. Wyszedł z zarośli. Wpuścił w gryzonia truciznę i patrzył jak trzęsie się i umiera.
-Biedaczek. - oblizał się i zatopił ponowni kły. Wyssał krew i zostawił. Oblizał się. Jego postura ponownie była normalna. Kolor oczu powrócił.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}
 

Polityka cookies